Social Media Beheer - Social Media Team Made

Social Media: Stressvol & Tijdrovend... of

Zorgenvrij & Makkelijk

Wij nemen je sociale media over zodat jij tijd kunt vrij maken voor de dingen die echt belangrijk.
Run je sociale media op automatische piloot. Een keer per maand duw je op een knop en de volgende 30 dagen ben je opnieuw vrij van sociale media stress. 

Content Creatie

Het samenstellen en schrijven van content is één van de moeilijkste onderdelen van social media. Wat gaat mensen interesseren? Wat willen ze over jou of je branche weten? Hoe vaak moet je jezelf promoten? Dit zijn allemaal dingen die we voor u onder de knie hebben, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over de complexiteit.

Door professionals te laten doen waar ze goed in zijn, kunt u met een gerust hart weten dat uw bedrijf in goede handen is wanneer klanten of potentiële klanten u vinden.

Content Goedkeuren

We schrijven uw inhoud een maand van tevoren, zodat u voldoende tijd heeft om deze door te lezen en desgewenst goed te keuren. Het is snel, eenvoudig en gemakkelijk met ons speciale klantenportaal waar u gemakkelijk in kunt springen en alles kunt bekijken.

U kunt ook de inhoud bewerken, zo wordt het nog persoonlijker en echt op maat van je doelgroep.
Zodra je de content als “goedgekeurd” hebt gemarkeerd, gaan we meteen aan de slag om ze in te plannen voor de komende maand.

Publiceren Content

Wij publiceren uw content op de juiste momenten en op de juiste plaatsen om maximale zichtbaarheid te garanderen. We hebben duizenden datapunten die we gebruiken om te weten wanneer dit moet gebeuren.

U kunt erop vertrouwen dat dingen op de juiste manier worden gepubliceerd. Als u een tijdgevoelige campagne voert, zorgen wij ervoor dat deze items ook op het juiste moment worden gepubliceerd.

Promoties en acties die je publiek aanspreken

Afhankelijk van het niveau dat u kiest, betrekken wij uw klanten en potentiële klanten voor u. We kunnen interacties en promoties opzetten.

Als we vragen hebben over het beantwoorden van een vraag of hoe te reageren, nemen we contact met je op voor de antwoorden.

We kunnen je een app bezorgen waarmee je elk bericht of elke vraag van je klanten ontvangt in 1 enkele inbox. 

Werken met Team Made

Je krijgt een vast aanspreekpunt, daarnaast staat een team klaar om alles voor elkaar te krijgen.

We hebben contentschrijvers, ontwerpexperts, strategen en projectmanagers die allemaal samenwerken om uw sociale marketingplan uit te voeren. 

Rapportage

Je kent de inhoud een maand van tevoren, maar dat is niet genoeg! We bieden rapporten die uitleggen hoe goed uw sociale media hebben gepresteerd. Hoeveel weergaven, opmerkingen, vind-ik-leuks en gedeelde berichten laten zien hoe goed mensen je inhoud accepteren. We bezorgen dit maandelijks en kunnen dit met u doornemen om te laten zien hoe het ervoor staat. Rapporten zijn cruciaal voor ons succes.

VAN START GAAN

Om te starten neem je contact met ons op en dan:

  1. Vul je een uitgebreide vragenlijst in
  2. Bespreken we je doelen en verwachtingen
  3. Bepalen we de tools en de inspanningen die nodig zijn
  4. Plannen we alles in en keur jij alles goed
  5. Wordt je content zorgeloos gepost.

Prijzen & Plannen

We hebben verschillende formules. Kies een plan dat best bij jouw noden en doelen past.

BASIC

147/mnd
  • Social Media Makeover (Facebook, Instagram, Twitter, Tumblr, YouTube, Google Bedrijfsprofiel, LinkedIn)
  • 5 posts per week
  • Happy Monday / Friday Elke Week
  • 1-2 Promotie campagnes
  • Goedkeuring geven per maand
  • Basis Raportage

MEDIUM

397/mnd
  • Alles in Basic Plan
  • Elke dag een post (ook weekends)
  • 3-5 Promotie campagnes
  • 1 Strategie Plan
  • Facebook Algoritme Trigger
  • Voeg je eigen content toe
  • Geavanceerd Gebruikers Portaal

LARGE

997/mnd
  • Alles in Basic & Medium Plan
  • 2 Posts per dag (including weekends)
  • 2-4 Artikelen (2000 woorden) voor je Website, Blogger, WordPress.org, Tumblr
  • Onbeperkte Promotie campagnes*
  • Dedicated Project Manager
  • Add Your Own Content
  • Advanced Customer Portal

Frequently Asked Questions

Hier is een lijst van de meest gestelde vragen. Misschien kan het je helpen… heb je toch nog een andere vraag? Contacteer ons vrijblijvend, we geven je graag meer uitleg. 

Ja natuurlijk. Nadat u echter een tijdje met ons hebt gewerkt en u zeker bent van ons werk, kunt u ervoor kiezen om alle inhoud automatisch goed te keuren, zodat u zich er niet elke maand mee bezig hoeft te houden. Dan kunnen wij u maandelijks rapportages sturen zodat u snel kunt zien hoe het ervoor staat.

Het goedkeuren van inhoud is snel en eenvoudig. We hebben een klantendashboard waarop u kunt inloggen en alle voorgestelde inhoud kunt bekijken. U kunt er snel doorheen bladeren, alle gewenste bewerkingen uitvoeren en zelfs inhoud weigeren als u niet wilt dat deze wordt gepubliceerd. Zodra we alles klaar hebben voor gebruik, publiceren we het op schema en volgens uw strategie.

Afhankelijk van welk pakket je hebt gekozen, kunnen we maandelijks tot 9 verschillende social media accounts publiceren. Deze omvatten Facebook, Twitter, LinkedIn, Google bedrijfsprofiel (voorheen Google My Business), Pinterest, Instagram, Tumblr, WordPress (uw eigen website of WordPress.com) en Blogger. Elk heeft zijn eigen demografische kenmerken, sterke en zwakke punten. Dus we plannen uw inhoud in op basis van waar elk van hen het beste in is.

Soms zijn er problemen met je accounts (zoals meerdere Facebook- of Google Mijn Business-accounts). We zorgen ervoor dat we op de juiste pagina’s publiceren, zodat we maximale zichtbaarheid kunnen krijgen en ervoor zorgen dat u de autoriteit naar de juiste pagina’s krijgt.

Tegen een kleine meerprijs kunnen wij namens u contact opnemen met de netwerken en de problemen voor u oplossen. Het hebben van meerdere accounts kan in de toekomst behoorlijk grote problemen veroorzaken als ze niet worden aangepakt.

Eerst ontwikkelen we een strategie, dan schrijven we de inhoud en zorgen we voor afbeeldingen die bij de inhoud passen. Vervolgens sturen we deze naar u op voor uw bewerkingen en goedkeuring. Na goedkeuring beginnen we met het plaatsen van alle inhoud zoals uiteengezet in uw sociale marketingplan dat we hebben gemaakt. Vervolgens kijken we elke maand naar de prestaties en maken we gaandeweg aanpassingen om je campagne te optimaliseren.

Volgende maand zullen we proberen uw inhoud voor de laatste week van de maand klaar te hebben voor beoordeling, zodat u voldoende tijd heeft om uw eigen inhoud goed te keuren, aan te passen of toe te voegen aan het maandabonnement.

Nadat je je hebt aangemeld, gaan we meteen aan de slag met je account. Omdat we uw inhoud een maand van tevoren schrijven, beginnen we meestal pas de volgende maand met publiceren nadat de inhoud is goedgekeurd en we al uw socialemedia-accounts in het systeem hebben ingesteld. Dat gezegd hebbende, duurt het meestal ongeveer 2 weken om uw maandelijkse inhoud te onderzoeken, ontwikkelen en schrijven.

Be social, be there

Doe hier een aanvraag. We bespreken vrijblijvend uw noden en behoeften en bekijken hoe we u kunnen bijstaan.